Valutare i servizi di un Centro per l'Impiego in tempo di crisi

Alberto Vergani

Risultato della ricerca: Contributo in rivistaArticolo in rivistapeer review

Abstract

The main results of an evaluation of services delivered by a public employmente centre (CPI)located in Northern Italy are presented and discussed. Firstly, a general picture of PES role in time of crises is delineated; then, the evaluation design and its methodological profile is described; finally, the most useful results for decision makers are briefly presented.
Titolo tradotto del contributo[Autom. eng. transl.] Evaluate the services of an Employment Center in times of crisis
Lingua originaleItalian
pagine (da-a)31-35
Numero di pagine5
RivistaPROFESSIONALITÀ
Volume108
Stato di pubblicazionePubblicato - 2010
Pubblicato esternamente

Keywords

  • Centri per l'impiego
  • Employment Centres
  • Evaluation
  • Valutazione

Fingerprint

Entra nei temi di ricerca di 'Valutare i servizi di un Centro per l'Impiego in tempo di crisi'. Insieme formano una fingerprint unica.

Cita questo