Roberto Persiani, Anna Rita Pinna, F Catena, M Di Battista, L Ansaloni, M Pantaleo, P Fusaroli, V Di Scioscio, D Santini, M Nannini, M Saponara, G Ponti, P Delrio, F Coccolini, S Di Saverio, G Biasco, D Lazzareschi

Risultato della ricerca: Contributo in rivistaArticolo in rivista

17 Citazioni (Scopus)

Primary gastrointestinal stromal tumors (GISTs) are stromal tumors that arise from the gastrointestinal tract. Both surgical resection and molecular therapy are crucial in the treatment of these tumors. This study analyzes the outcomes of 151 patients with GIST treated at 3 institutions. These institutions comprise the GISTologist Study Group and provided follow-up data.
Lingua originaleEnglish
pagine (da-a)645-648
RivistaOnkologie
Volume35
Stato di pubblicazionePubblicato - 2012

• GIST

Fingerprint Entra nei temi di ricerca di 'Microscopic margins of resection influence primary gastrointestinal stromal tumor survival'. Insieme formano una fingerprint unica.