Lifelong Negative Influence of School Violence on Children

Pietro Ferrara, Giulia Franceschini, Leyla Namazova-Baranova, Mehmet Vural, Julije Mestrovic, Luigi Nigri, Ida Giardino, Tudor Lucian Pop, Michele Sacco, Massimo Pettoello-Mantovani

Risultato della ricerca: Contributo in rivistaArticolo in rivista

1 Citazioni (Scopus)

The European Paediatric Association-Union of National European Paediatric Societies and Associations (EPA/UNEPSA), through the working group on social pediatrics, supported by its European national pediatric societies members, is currently developing dedicated projects to investigate the physical, psychological, and social impacts of school violence on European children and its possible lifelong risks.
Lingua originaleEnglish
pagine (da-a)287-288.e2-288.e2
RivistaJournal of Pediatrics
Volume215
Stato di pubblicazionePubblicato - 2019

• school, violence, children

Fingerprint Entra nei temi di ricerca di 'Lifelong Negative Influence of School Violence on Children'. Insieme formano una fingerprint unica.