Anna Fagotti, Francesco Fanfani, Giovanni Scambia, Maria Gabriella Ferrandina, Valerio Gallotta, Marcello Ceccaroni, Alfredo Ercoli, Giacomo Corrado, F. Ghezzi, E. Vizza, V. Chiantera, M. Ceccaroni, M. Franchi, A. Ercoli, S. Uccella, G. Corrado

Risultato della ricerca: Contributo in rivistaArticolo in rivista

49 Citazioni (Scopus)

The aim of this study is to analyze the safety, adequacy, perioperative and survival figures in a large series of laparoscopic staging of patients with apparent early stage ovarian malignancies (ESOM).
Lingua originaleEnglish

• Prognosis
  • Retrospective Studies
  • Young Adult

Fingerprint Entra nei temi di ricerca di 'Laparoscopic staging of apparent early stage ovarian cancer: results of a large, retrospective, multi-institutional series'. Insieme formano una fingerprint unica.