La Voce Del Maestro e la Grande Biblioteca: l'e-learning fra desideri ed aspettative. Un approccio qualitativo.

Risultato della ricerca: Contributo in libroChapter

Abstract

The chapter details the perceptions and expectations of users who graduated from a computer science e-learning course. Accounts were recorded via electronic focus groups. While perceptions remained positive, as appeared general evaluation of the course and of e-learning, some criticities emerged: in particular, the absence of a "more physical" interaction with teachers emerged as a powerful setback.
Titolo tradotto del contributo[Autom. eng. transl.] The Voice of the Master and the Great Library: e-learning between desires and expectations. A qualitative approach.
Lingua originaleItalian
Titolo della pubblicazione ospiteKIWI - Knolwedge Interaction Web Information
EditorAlberto Colorni
Pagine37-52
Numero di pagine16
Stato di pubblicazionePubblicato - 2006

Keywords

  • e-learning
  • internet

Fingerprint Entra nei temi di ricerca di 'La Voce Del Maestro e la Grande Biblioteca: l'e-learning fra desideri ed aspettative. Un approccio qualitativo.'. Insieme formano una fingerprint unica.

Cita questo