Intermac. Sviluppare e mantenere un posizionamento internazionale in ambito business-to-business

Paolo Tarchioni, Annalisa Tunisini

Risultato della ricerca: Contributo in rivistaArticolo in rivista

Abstract

The paper reports on a case study of a mid-sized mechanical company and its strategy of postioning on the international market. That company acts in business-to-business markets. The paper stresses the role played by the set of intra and inter-organizational relationships in supporting company's positioning.
Titolo tradotto del contributo[Autom. eng. transl.] Intermac. Develop and maintain an international positioning in the business-to-business sector
Lingua originaleItalian
pagine (da-a)99-111
Numero di pagine13
RivistaMERCATI E COMPETITIVITÀ
Stato di pubblicazionePubblicato - 2007

Keywords

  • CASO AZIENDALE
  • POSIZIONAMENTO

Fingerprint

Entra nei temi di ricerca di 'Intermac. Sviluppare e mantenere un posizionamento internazionale in ambito business-to-business'. Insieme formano una fingerprint unica.

Cita questo