Patrizia Papacci, Giovanni Vento, Domenico Lepore, Fernando Molle, Carmen Giannantonio, Francesco Cota, Velia Purcaro, Antonio Baldascino, Costantino Romagnoli, Mg Tesfagabir

Risultato della ricerca: Contributo in rivistaArticolo in rivista

24 Citazioni (Scopus)

Retinopathy of prematurity (ROP) is a multifactorial disease whose pathogenesis is organized in two phases. We hypothesized that postnatal risk factors may differently exert their effect in a phase dependent way.
Lingua originaleEnglish
pagine (da-a)471-477
RivistaTHE JOURNAL OF MATERNAL-FETAL & NEONATAL MEDICINE
Volume25
Stato di pubblicazionePubblicato - 2012

• ROP

Fingerprint Entra nei temi di ricerca di 'Analysis of risk factors for progression to treatment-requiring ROP in a single neonatal intensive care unit: is the exposure time relevant?'. Insieme formano una fingerprint unica.